Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (WMG394848)

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (WMG394848)

1 281 931 Ft

Egyéb ajánlatok

 

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (WMG394848)

1 281 931 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
irány a bolt »
workmg.hu
Termékleírás
Manufacturer Microsoft
DeliveryCost ingyenes
DeliveryTime 1 munkanap
Licenc Előfizetés
Időtartam 12 hónap

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!



Dynamics 365 Customer Insights: Maximalizálja az Ügyféladatokban Rejlő Lehetőségeket A Dynamics 365 Customer Insights a Microsoft nagy teljesítményű ügyféladat-platformja (CDP), amely segít a vállalatoknak valós időben, személyre szabott ügyfélélményeket létrehozni. Átfogó képet nyújt ügyfeleiről, lehetővé téve az adatok gyors és pontos elemzését a célzott intézkedések meghozatalához. Holisztikus Rálátás Az Ügyfelekről A Customer Insights egyesíti a tranzakciós, viselkedési és demográfiai adatokat több forrásból, és mesterséges intelligencia által támogatott identitáskezeléssel alakít ki egy 360 fokos ügyfélprofilt. Ez lehetővé teszi új szegmensek létrehozását és folyamatosan frissített, valós idejű adatokkal támogatott célcsoportok felfedezését. Személyre Szabott Ügyfélélmény A platform képessé teszi marketing-, értékesítési és szervizcsapatait, hogy egyéni, 1:1 interakciókat valósítsanak meg méretarányosan. A Microsoft és harmadik fél alkalmazásaihoz való kulcsrakész integrációknak köszönhetően valós idejű betekintéseket aktiválhat, és azonnal értelmes intézkedéseket hozhat. A Customer Insights segít ügyfélközpontú vállalkozást építeni, személyre szabott és összekapcsolt ügyfélélményeket teremtve minden csapatban. Kiemelt Funkciók:
  • Kampányautomatizálás: Automatizálja marketing kampányait és optimalizálja a lead nurturing folyamatot.
  • E-mail tervező eszköz: Elemezze kampányait az integrált értékelési lehetőségekkel.
  • Testreszabott céloldalak és webes űrlapok: Hozzon létre professzionális tartalmakat moduláris eszközökkel.
  • Közösségi média tervezés: Időzítsen és kezeljen közösségi média aktivitásokat.
  • LinkedIn integráció: Javítsa közösségi értékesítését a LinkedIn és a Sales Navigator segítségével.
  • Eseménykezelő eszköz: Szervezze és kezelje hatékonyan rendezvényeit.
  • Dupla opt-in: Biztosítsa a törvényeknek megfelelő e-mail kampányokat.
Felhasználási Esetek és Előnyök:
  • Marketing: Tervezzen valós idejű ügyfélkapcsolati előzményeket, és használjon AI-alapú eszközöket (pl. Copilot) új célcsoport-szegmensek létrehozásához és személyre szabott tartalmak előállításához.
  • Értékesítés: Tegye lehetővé a személyre szabott interakciókat az értékesítők számára valós idejű leadek és AI által generált termékajánlások révén.
  • Szolgáltatás: Proaktívan azonosítsa az ügyfélproblémákat, és biztosítson részletes ügyfélprofilokat az ügynököknek a gyorsabb megoldás érdekében.
  • Több ügyfélkapcsolat generálása: Hatékonyabban fejlessze a leadeket és alakítsa át őket értékesítési lehetőségekké.
  • Folyamatintegráció: Használjon egységes adatbázist az értékesítés és marketing számára a kapcsolódási pontok csökkentése és a folyamatok optimalizálása érdekében.
  • Ügyfélhűség erősítése: Növelje az újravásárlási arányt sikeres és hosszú távú ügyfélkapcsolatok révén.
  • Célzott marketingkampányok: Pontosan kezelje és mérje a marketingkampányok hatékonyságát.
  • Átláthatóság: Kövesse nyomon a leadek és értékesítési lehetőségek értékesítési felkészültségét és minősítési szintjét átfogó jelentésekkel.


Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.